Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Emma Petersson - 23 februari 2013 00:09

Jaha!!! Veckan började riktigt bra. Måndags blev det jobba 7-16 sen gå på två riktigt bra pass på gymmet -pulsgång och cirkelpass. Lila peppad på tisdagen då jag körde cirkelpass och pulsgång och bröst/axlar/triceps!!
Sen kom den där underbara onsdagen som i vanlig ordning är benpass onsdag så även denna onsdag. Men körde lite pulsgång och cirkel innan för att värma upp riktigt då mina knän är skadade och jag borde verkligen inte köra så tunga benpass men kan inte låta bli det är ju så roligt:)

I torsdags var planen att träna men kroppen sa nej och jag somnade på soffan och efter det tog jag tag i det där roliga som måste skötas hemma med..... STÄDA stavas det!!!

Så nu då fredag och då jag vilade igår borde jag verkligen ha packat väskan och dragit mej mot gymmet men icke. Vaknade upp med huvudvärk ont i halsen och tryck i öronen så blev en extra vilodag till.. Hoppas på en betydligt bättre lördag.

Så allt mitt badande i handsprit och gömmande från förkylda människor blev jag ändå träffad men hoppas på att alla vitaminer jag trycker i mej kan skydda mej mot det värsta värsta iaf.

Mår jag bra i morgon är planen att springa och på kvällen köra rygg/bicep så hopppppppas.

Ledig fredag från jobbet som ledde till någon timma på stan där jag hittade en snygg (tycker jag) vår jacka. Började av dålig vana att testa en I storlek L men icke gick hem med en i storlek S!!! Det betyder ju att alla dessa timmar på gymmet all planering om mat och räknade ger resultat !!!

Nu ska jag sova och hoppas på att jag kan träna både lördag och söndag men först ska lördagen få starta med en lång härlig pw med min hund!


God natt alla fina

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards