Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

Veckans träning

Av Emma Petersson - 19 februari 2013 17:18

Hoj och så!!!
Alla i min närhet är sjuka så jag trycker i mej vitaminer tvättar händerna och badar i handsprit!! Måste hålla mej frisk!

Veckans träning är i gång härligt. I går blev det 30minuter jogga på bandet efter det kom en kompis som jag lovar träna med så vi körde 30 min pulsgångspass (crosstrainer) och 30 min cirkelpass (kondition och styrka med maskiner på lufttryck) älskar måndagar. Just för att killen som håller i dessa två pass är bäst!!

Tisdag idag ska träffa min kompis Malin kl 18.00 och köra 30 minuter uppvärmning efter det kör vi 30 minuter cirkelpass och tänker avsluta dagen med en timma styrka där jag ska köra bröst/triceps/axlar!! Är så peppad så det finns inte och då har jag inte tagit något pwo ännu haha?

Onsdagens träning kommer bestå av 30 min pulsgång som uppvärmning och ett äckligt vidrigt superskönt benpass jag kommer inte kunna gå på torsdag???

Torsdag blir det först mage/rygg pass cirkelpass och pulsgång.

Fredag är tanken att jag måste vila. Möjligt stt det blir aktiv vilodag så går nog ner och cyklar 40 min eller gå på bandet.

Lördag måste jag köra rygg/biceps och springs lite / intervaller

Söndag blir det som vanligt cirkelpass och pulsgång.

Veckan är full av möjligheter det är ju helt underbart?
Har precis fixat kycklingsallad med kesella dressing så allt är klart när jag kommer hem från träningen. Måste blanda lite pwo och packa färdigt väskan!

Kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Petersson - 23 februari 2013 00:09

Jaha!!! Veckan började riktigt bra. Måndags blev det jobba 7-16 sen gå på två riktigt bra pass på gymmet -pulsgång och cirkelpass. Lila peppad på tisdagen då jag körde cirkelpass och pulsgång och bröst/axlar/triceps!! Sen kom den där underbara onsd...

Av Emma Petersson - 17 februari 2013 19:38

Ett litet snabbt och kort inlägg om vckan! Tanken är att jag ska blogga en till två ggr veckan bara för att jag själv ska hinna med att tycka det är kul att dela med mej om allt! Har idag lagat lunch till hela veckan. Jag gillar att ordna lunchen på...

Av Emma Petersson - 16 februari 2013 17:09

Hej!   Nu är jag här igen ny blogg och jag har redan skrivkramp! Börjar bra detta HAHA! Tänkte att denna gång ska jag skriva om min viktresa, träning, kost och lite blandat! för att göra den långa resan fram till nu lite kort tänkte jag bar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards